tävlingsresultat

LC: Han kändes toppen på framhoppning.Jag kunde både kontrollera han mellan skänkeln och handen. var lite smått orolig för hur han skulle vara ute (debut ute detta året)

Men allt gick bra. Banan var rätt lätt i grunden. (Blev lite svårare i omhoppingen.)
Han hoppade stort och väntade tills hindret kom till honom. super enligt mig!
Tog snäva svängar denna gången men vi kom överäns om att de inte precis var Casper grej. För han stannar och stampar på stället och tappa massa sekunder. Skulle ha vart mkt bättre om jag tog på farten ist.
Fick en utanför placering (blev felfri)

Men jag är nöjd och ponnyn var duktig och lugn!

LB: Känndes han fräsch fortfarande, började dock regna mitt i allt ihopa. Jaja de gick bra iaf. Hela rundan fick en WOW känsla. Känndes verkligen grymt! Tyvärr ett pet på 8:de hindret. Me super glad ändå.

Ponnyn var redigt duktigt :)



Film från LB:n



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: