Frågor rättare sagt 100


 1. Hur gammal är du om fem år?
  18!!

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? klassen ;)

 3. Hur lång är du?   165...

 4. Vilken är den senaste filmen du sett?  kommer inte ihåg

 5. Vem ringde du senast? Klara

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ok 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ring känns mer personligt!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma?  typ nyss

 11. Vilken ögonfärg har du? grå-blå, piss tråkiga

12. När vaknade du i dag? 6.00

 13. Vilken är din favoritjulsång? last christmas -last christmas i've gave you my heart!

14. Vilken är din favoritplats? tävlingsplatser 

15. Vilken plats föredrar du minst?  ror på vilka männsikor som är där

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har inge aning hoppas på att vara på utildning och ha kontakt med hästarna! massa vänner och ett flewless liv!

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget, var ett väldigt bekymmerlöst barn 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Vissa personer i klassen

19. Hur stor är din säng? tillräckligt stor för mig!

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? i t-shirt 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

 23. Hur många landskap har du bott i?  2

24. Vilka städer/samhällen har du bott i? hälleforsnäs, Ärla, Sparreholm,Torsås och nu Söderåkra!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!

 26. Är du social? haha blyg i början men sen kan de släppa :) 

27. Vilken är din favoritglass? chockladglass!

28. Vilken är din favoritefterrätt? jag vet faktiskt inte..kina mat är ett stort plus!

29. Tycker du om kinamat? haha ja!

30. Tycker du om kaffe? ne

31. Vad dricker du till frukost? vatten kanske

32. Sover du på någon särskild sida?  kryper ihop med armen under kudden och täcket över mig! så att de blir som ett litet bo så igen speciell sida utan åt båda!

33. Kan du spela poker? haha ne ,skräppoker förut

34. Tycker du om att mysa/kela? ja trevligt :)

 35. Är du en beroendemänniska?  av godis... jao

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nopp

37. Vill du ha barn? osäkert om jag slipper föda dom så

38. Kan du några andra språk än svenska? tyska, engelska fast suger på tyska ... :(

39. Har du någonsin åkt ambulans? nopp!

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?  hästsaker och kläder

 42. Äger du dyrbara smycken? -  nja

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? How I met you mother, Scrubs, Suburgatory, the middle med flera!

 44. Kan du rulla med tungan? va??

 45. Vem är den roligaste människan du känner? KLARA!

46. Sover du med gosedjur? dom ramlar bara ut...

47. Vad har du för ringsignal? iphone standard

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jao

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en penna...

 50. Flirtar du mycket? haha kan inget sånt!

51. Kan du byta olja på bilen?  haha ne

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? om jag körde så skulle jag nog bara köra i 30 km/h

 53. Vilken var den senaste boken du läste? öhh? vet inte

 54. Läser du dagstidningen? nej!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? min häst :')

56. Dansar du i bilen? kan hända om de är bra musik brukar mest bara sjunga med ;)

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar inte på radio

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Let's bring all lover togheter to night<3

 59. När var du i kyrkan senast? Skolastarten

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - Henke och typ Marianne

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  vet inte...

 62. Vem var det som senast gjorde något extra specielt för dig? asså vet inte.. brukar inte hända så ofta...

63. Vad lyssnar du på just nu? tystnaden

64. Har du varit med i tidningen?  vet inte O.o

65. Vad är det konstigaste du ätit? no idea

66. Vem såg dig naken senast? -  haha ...

 67. Vad är det för färg på din tandborste? vit och rosa

 68. Hur imponerar man på dig? snällheten

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Klara

 70. Har du någon piercing? öronen 

71. Din största vinst? haha 3:de platsen på Udden i regional LB

72. Civilstånd? Nobody nows... hihi ni får inte veta thoe!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Fejan,Twitter,blogg.se,ponnynempan.blogg.se och såklart fina Klaarastrand.blogg.se

74. Är du fåfäng? nja

75. Ångrar du någonting du gjort? haha många saker

76. Hur gammal är din pappa? 46 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? Polis eller fotograf

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?  typ bara hänga med vännerna en het valig vardag

79. Vad har du haft för husdjur? häst,katt,hund,marsvin,kaniner,hamster,degus,öken råtta,kor,undelater you named it!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är faktiskt rätt blyg, vågar inte öppna munnen för nya människor är gärna tyst och lyssnar istället. Jag är skit osäker i matte och tyska... rör bara ihop sig i hjärnan. Jag har inga nerver kan bli hur nervös för ingenting

81. Svär du ofta? ja typ

82. Sverige när det är som bäst? våren

83. Kan du åka slalom? kan inte ens stå på ett par skidor

 84. Vad har du ätit i dag? en Japp och lite mat när jag kom hem

85. Vad har du för utbildning? mellanstadiets!! wopp wopp

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? no idea ingen typ?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? mina BEN!

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är glad och skydsam mot mina vänner. lyssnar gärna och ger råd. blir arg när dom är arga och glad när dom är glada :) typiskt mig!  

89. Vilken är din sämsta egenskap? att jag blir lätt uppretad

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? öhh min mormor?

91. Saknar du något?  Jao! 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Klart bästa skiten på året!

 93. Vad gör dig ledsen? Folk som mår dåligt och inte berättar något, som bara går i sina egna tankar och man kan inte gör någonting!

 94. Vad gör dig glad?  vännerna, min klass,hästarna och Godis sålklart familjen oxå!

 95. Har du varit gift eller förlovad? whut ne??

96. Vad ska du göra i helgen? PAPPA!!

 97. Vad är det knasigaste du gjort? vet inte har vart så många! engång ställde jag mig och kysste ett tåg... Crazy day...

 98. Vad har du för laster? 

 99. Vem är din förebild? glada männsikor!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? gå och packa till Casper!

 


 

fotograf? gärna!

 Let's bring all love togheter to night




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: