shit dagen...

Upp klockan 6 stod bara i duschen och sov. Blev lite stressigt sen när håret inte ville torka i tid...
 
Skolan är grym! om de är något jag trivs i är de 7:an! Alla klasskamrater är goa! Lärarna är "snälla" och lektionerna är varierande!
 
synd att vi har så korta raster, idag var lunchen typ 25 min?
 
ne men Klassen ett stort +!
 
 
kom hem vid halv fyra och satt mig och åt. Sen rakt ut till hästarna! Casper fick sitt hårda dressyrpass! fick verkligen till de på slutet men fick jobba arslet av mig bara innan... usch galoppen är en mardröm...
 
Tog sedan Pinnen, motions pass ! två varv i skritt runt en stor äng. Trav två varv, byta varv och skritta ett halft varv för att sedan trava resten av halvan. Sedan två varv galopp sedan paus. byta varv och köra två varv där med!
Sedan trava av och skritta av i en kvart! ponny var knappast inte ens trött!
 
Sedan ta ut Pinnen och ta in Divina! Samma sak med henne som med Pinnen. Dock ville jag bara få upp galoppen på henne inte bara gå där nere utan att få upp henne och få lite go i henne! och de funka! för jag kunde få in henne på volten utan att hon tjabba (gör hon alltid med mig)
 
gick sedan ut en snabbi med Dante! 
 
super nöjd med alla hästar och jag är välldans trött. 
 
ska nog gå och sova nu! men vi hörs, frilufts dag i morgon ahh going to be awsome!
 
 
 
Fina Hard to Beat
bilder taken by me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: