vara sig själv tjafset och idioter

 
 
 
Lyssna på sköna Willow
 
Alla pratar om att vara sig själv, och jag menar är jag inte född till att vara mig själv? jag är inte någon annans kött och blod? UTAN JAG ÄR JAG. Jag är S.A.R.A  B.E.A.T.R.I.C.E  N.I.L.S.S.O.N
 
För folk snackar om att gå sin egna vägar, sluta härma och försöka vara mig.
Men egentligen, vill jag vara du?
Nja...
 
 
Jag är mig själv från topp till tå. Kolla på mig, vem ser du i mig?
De är själviskt av folk att säga att man försöker kopiera av en.  För jag lovar ingen försöker ta efter dig, hur elakt de än låter för de är bara sanningen. 
Du kan skriva något som en person oxå skulle vilja ta upp men right en sak, wow Wannabe over here!
 
Jag har sett att många fått kommenterer om att dom skriver som Nellie B men hur kommer alltid den där lilla ungen in i de hela? folk skriver sin åsikt, sin svengelska, sina ord! Har ni tänkt på att Nellie inte har skapat DETTA. Hur många skriver inte deepshit egentligen? för att lätta på skiten som tynger ner en. Nej Nellie behöver inte ha med saken.. shit är så trött på allt tjabb om den där ungen att jag inte ens lägger energi på att kolla hennes blogg...
 
För alla har rätt till åsikten för jag LOVAR folk har haft den åsikten förut.
Folk gillar samma saker som du. Folk bär likadana kläder,folk tar samma beslut . End of story, true shit. 
 
För att bara se ut på ett sätt ha en personlighet som värmer gör dig olik från andra.
 
  
 
Sen är jag trött, so freaking trött...
Jag har instagram som vilken människa som helst.  Jag lägger upp bilder på mig själv som vilken människa som helst. Me jag får skit på mig rättare sagt.
Jag har fått höra fjortis efter mig och snorunge. Jag trycks ner för att jag är rätt nöjd med mig själv och vågar visa de!
Folk sitter och skrattar åt mig spec, killarna.
jag satt idag och mådde dåligt. Blockade personer från min klass på instag. För om dom sitter och skrattar åt mig behöver dom inte se något. 
 
Men varför är min fråga varför ska man sitta och vara elak?
den sötaste tjejen lägger oxå upp bilder på sig själv, men nej hon får bara massa creed. Killarna säger wow efter henne och hon får höra hur vacker hon är varje dag!
 
Sen är de REDIGA fjortis tjejer i åttan som sitter och fnissar bakom mig. Snackar skit och allting? vad har jag gjort egentligen?
 
Varför ska allt vara så orättvist?  varför ska vi kalla varandra saker? varför ska allt vara meningslöst skitsnack?
Usch för männsikor som är så förbannat elaka så att de inte finns. Jag är inte nån jävla fjortis.
Jag är jag, en simpel tjej som bor på går. Hästarna är nr 1. Ingen person som ränner efter killarna och tror hela jorden går under om man äter lite chocklad.
 
Deal wih this, Deal with me.
 
 
 
Asså är de bara jag som får detta på mig? är de bara jag som känner såhär?
Jag vill höra vad ni tycker.
Nu ska jag skicka ett arg meddelande till en idiot. 
Skriv er kommentar och er åsikt
 
 
 
 
Postad: 2012-08-24 Tid: 17:34:00

Kämpa på sara! Du är ju bäst! <33

Postad: 2012-08-24 Tid: 17:34:00

Kämpa på sara! Du är ju bäst!<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: