New in

 
 
 
 

 
 
 
Satt i bilen till träningen och jag kom på fasiken mina ridstövlar, jag fick inte med dom! Och vi var på vägtill Annashästshop och då sa mamma när vi ändå är där så kan du ju kolla efter ett par. Och då hittade (eller mamma rättare sagt) dom här snyggingarna. ett par super sköna Veredus Minuetto. Hon hade bara ett par i stl 40 men jag provade ändå och dom satt bra :)
 
Och eftersom de var sista paret fick vi dom för halva priset. Org. Pris 1950 kr och vi fick dom för 900 kr :)
 
Diskution i butiken
 
Me: Ahh men då kan ju jag betala dom. (drar upp plånboken)
 
Mom: Nej du får ta och hitta ditt egna fynd allt.
 
senare i bilen
 
Me: är du stolt nu?
 
Mom: ja men lite pinsamt är de,jag prutade ju typ.
 
Me: Mamma de ända hon sa var att de är halva priset på dom och du upprepade  med: Jag tar dom om de är halva priset. EFTER att hon sa de.
 
Mom: är ändå lite stolt
 
Ahh mamma är ju för smart....
 
 
Produktbilden på dom, mer rättvisa färger :)
 
Sen sa mamma att vi var tvugna att spara till ett par dyon chaps nu då ;) Och att jag hade en födelsedag snart...
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: