alla andra vrf inte jag då?

MIN HÄST:

Namn: Casper
Född: 1994
Kön: Valack
Ras: Svenskridponny
Färg: skimmel
Tävlad med dig: jao :)
I framtiden: Vi Hoppas på att kvala till Msv, och placera oss såklart i LB och LA. Debutera Fälttävlan och bara vara tillsammas :)

Hur många rosetter: typ 5

Hur många 1a rosetter: 1
Hur många segertäcken? -
Hur länge har du ridit: Jag kan inte säga hela mitt liv för man har inte kunnat rida hela sitt liv. för när man var 3 så var de inte seriöst... Men typ i 7 år :)
Hur många hästar har du ägt: 2
Har du tävlat någon annans häst: Nepp
Har du fått betalt för att rida: Nej och skulle inte vilja de för jag skulle göra de för skoj skull :)
Högsta procent du fått på en dressyr tävling: och vilken klass var de: har inte tävlat dressyr än
Högast hoppade hinder: 140 cm

OM MIG

Vilken klubb tävlar du för? Torsås Ryttare :D (bästa klubben)
Vad heter din tränare? Jeanette Kindeland :)
Tycker du hon/han är bra? Awsome :)
Har du någon förebild inom ridsporten? alla som har god hand med hästar är bra förbilder :)
Styrkor inom ridsporten? Jag vill så gärna, och jag kan lätt sätta upp mål utan att bli besviken efteråt :)
Svagheter? Mina händer att dom inte kan ha tummen högst upp xd och ja kan bli väldigt arg när inget funkar.
Tycker du själv att du rider bra?Ja de tycker jag väll
Hur klipper du din häst? helklippt förutom vid sadel läget och benen :)


VAD HAR DU FÖR …

Hjälm: Top ride :)
Stövlar/skor: Bocaj :)
Träns: Ett helt vanligt crw :)
Transport: Kyllinge apoloo
Stalljacka: har ingen just nu utan bara en väst från crw :)
Ridbyxor: 3 crw och ett bar hkm :)
Tävlingschabrak: Oj där har jag många! :) alltså i schbark mängd har jag 23 ;)
Hoppluva: JW och en crw :)

THIS OR THAT:

Skäck eller brun
Stövlar med snöring eller utan 
Ponny eller häst
Hoppning eller dressyr
Ridbana eller ridhus
Trav eller galopp ...
Brunt läder eller svart läder (beror på vilken färg hästen har)
Pessoabett eller kandar
Spån eller torv
Kyra K eller Kingsland

 

KRYSSA

Tävlat klubbtävling (x)
Vart med i tidningen efter en tävling ()
Trillat av på en tävling (x)
Har hästintresserade föräldrar (x)
Åkt mer än 3 timmar till en tävling ()
Besökt Strömsholm (x)
Besökt flyinge
()
Har tolkat efter en häst (x)
Har badat med en häst (x)
Har hoppat fältävlans hinder (x)
Har ridit islandshäst (x)
Har kört en rikigt travhäst ()
Har svarat 100% ärligt på dessa frågor (x)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: