5 sanningar om mina hästar

Bara för att jag är grym och har noll fantasi kör vi detta igen!
 
Vi tar dante först!
 
 
#Han har noll tålamod
 
#Han har hoppstam men de märks inte!
 
#Han är otroligt vig
 
#Han är en av dom snyggaste hästarna jag har sätt!
 
#Han har vart igång riktigt bra men förstörde allt sen när han bara började kasta av!
 

 
 
 
Divina
 
#hon har Odermus R som pappa!  
Och för dom som inte vet är de än holländsk hingst som är i flyinges ägo och som har topp,hopp stam!
 
#Vi har hoppat 1 m bana med henne hur lätt om helst!
 
#hon är otroligt försiktig och blyg när hon inte är hemma, hemma är hon bara kaxig!
 
#när hon är brunstig är hon en ren bit*h
 
#Hon är käääär.... i Casper....
 
 
 

Casper
 
# han är en fång häst
 
# de högsta han har hoppat är 130
 
#innan jag tävlade honom 2011 hade han inte startat sen 2008
 
#Hans förra ägare hette också Sara och hade haft honom sen han var Bebiiis
 
# Casper är en reserverad gammal gubbe
 
  
 

Pinocchio
 
#Han är otroligt rädd om sitt huvud
 
#Casper och han är nästan samma korsning! Båda har welsh och halvblod, men Pinocchio har New forest och Casper Russ i säg!
 
#Jag har snart haft han i tre månader (1 Juli)
 
#Han är väldigt bockglad!
 
#Han är otroligt mysig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: