shit F*n j*vla skit!

Johnna ringd just och berättade om dom nya klasserna! 
 
Om vi ska ta de från början så blev vi uppdelade i 3 klasser alltså A,B och C. Jag hamnade i en jätte bra klass med alla mina goa vänner! 
 
Sen precs sista dagen i skolan kom dom och berättade att vi skulle byta klasser från tre lagom stora klasser till TVÅ JÄTTE STORA KLASSER! De blev så bara för att 3 st skulle flytta...
 
Och vi fick inte reda på vilka klasser förens idag...
 
Jag hamnade med ALLA hästtjejerna och inga andra! Alla fotbolls nördar till killar... och min klass är B
 
Jag ville ju hamna med några hästtjejer men samtidigt vara med dom goa fotbollstjejerna som får mig att skratta!
 
Med Min klass kommer de bara sväva runt Häst,häst,häst och mera häst!
 
Jag har inget imot det, men de kan bli väldigt mycket ibland...
Sen att jag hamnade med typ personer som inte vågar göra något (bara ytterst få)( Ni vet vilka ni är eftersom de är er jag är med!)(alltså dom som vågar)
 
och vad jag menar med att inte vågar göra något är att slappna av! Göra något kul som man bara kan as garva åt! 
 
Så nej jag är inte nöjd med min klass...
 
Men sånt är livet...
 
fml
 
 
En tjej jag är riktigt nöjd över att få gå i samma klass! Http://ponnynempan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: