everybody has been a jork

Gud vad jag är lite smått sur på mig och mina misstag ibland!
Ta bara som ex. på idag!
RedDnte som vanligt, allt gick bra!Efter en stund så skulle jag bara galoppera upp för en backe och då dtällde han sig snabbt upp och knockade mig (han stegrade alltså) rätt så hårt. Jag blev lite yr men reagerade snabbt genom att lgga till spöt rätt hårt på bogen för han skulle skärpa sig, ger bara resultatet att han backar i en nerförsbacke! Stegrandes oxå! Försöker förgäves ta tag i manen samtidigt som huvudet fortfarande är yrt pga smällen. Resultat att jag klumpigt drar ha i munnen. Han tappar balansen mitt huvud hänger plötsligt med och jag försöker förgäves hoppa av snabbt. Resultat: Jag landar hårt på rumpan samtidigt som jag håller i tygeln och hästen drar. Jag följer med och efter ett tags tänkande kom jag på att de kankse var bäst att släppa...
Hästen skenar hem jag haltar hem...
super roligt! Tur att jag kunde ta min vita illa fluff att få njuta med ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: