mina ponnyer<3

Dom lyser verkligen upp världen för mig!
Red Pinnen båda Dressyr och Kondition idag!
Han gick bra, mkt bra faktiskt! Dock hoppade de fram ett rådjur mitt i galoppen! och Malmö hästen blir ju skräckslagen och hoppar förskräckt åt sidan! Klumpiga ryttaren flyger åt andra hållet!
Jaja någon gång måste vara den första och idag blev de det! Och jag accepterar de!! (avramlingen)
Casper: Idag var en så där dag då jag bara vill skrika ut ifrån Globen att min häst är bäst!!
Han gick så jädrans fint! släppte stigbyglarna och bara rullade på. Han fick en avslappnad form och lydde mig de minsta lilla! Gjorde sluta och öppna. Han gick fint och sammlat, strettade ingenting! lät han galoppera av sig sedan när han hade jobbat i en halvtimme :)
skänkelvikning gick awsome med!!! Vi är proo på de nu!
Mina ponnysar... gahh de finns inga ord för dom!<3
nätet har lagt av så de blir en repris!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: