Hej mina vackra

Idag blir de rida alla tre, har fått upp en lampa på ängen så jag kan rida där ute OCH kunna se något. 
 
Divina ska jag vara bestämd med idag! Hon ska röra på bakbenen och verkligen jobba, behver lite action i henne. För just nu håller hon bara på och sätter potatis efter sig.
 
Casper ska få jobba idag och lösgöras ordentligt. Han ska kunna göra skänkelvikningarna uta problem och göra galoppombyten när jag ber om de!
 
Pinnen ska få smaka på dressyr programet idag och ska få jobba mycket. Ska träna på att få fram skritten och lugnare i traven/galoppen. Imorgon sitter också Veronica upp och ska lösgöra honom ännu mer. ♥
 
Sen ska Pinnen klippas,Han ska få ryckt man och ordentligt genom borstad svans! Klippta öron och hovskägg. Vill ju att han ska se lite stilig ut när han kommer ut bland andra! ;)
 
Nej måste nog ut nu och rid innan de blir klass 1 varning you know ;) Blåser och regnar här uhhh vill inte ut. Just vid dom här ögonblicken man vill ha ett ridhuset ...  Plus att video från träningen kommer OCH utvärdering såklart ;)
 
 
 
 
 
Finaste i sommras!<3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: