Önskelistan till Julen 2012

Hihi de blev lite mycket men jag tror inte ens att jag får hälten av de där så!
 
 
 
1. En videokamera Med HD filmning och 56X zoom hittar ni HÄR Skulle erkligen behöva en enkel filmningskamera som mamma kan filma med, plus att jag kan göra vloggar som jag gärna vill göra :)
 
 
2.Supreme High Rider från mountain horse som ni hittar HÄR skulle vilja ha ett par ridstövlar som är eleganta. Känns som de behövs nu när man går upp till häst... ;) 
 
3. Spooks Kavaj Hittas HÄR skulle behöva en ny då min är alldeles för liten och jag tycker spooks kavjerna är väldigt snygga. Antingen en brun eller en mörkblå.
 
4. One direction One Piece, vet dock inte vart man kan köpa den än men de är något jag måste ha!
 
5. Scapa Sports som köps HÄR, vill jätte gärna ha ett sådant men gärna i orange. Skulle passa Divina super och de skulle bli lätt tälings schabraket!
 
6. Extern blixt till kameran kan köpas HÄR vill gärna ha en starkar blixt för att kunna få ännu bättre bilder.
 
7. Kingsland ridbyxor  behöver nya ridbyxor. Då jag inte har så många hela ridbyxor kvar... 
 
8. JH colloction  vinter ridskor. ett par varma skor man kan ha i när man är ute eller när man är på tävlingar. Jag fryser otroligt lätt oxå så de skulle vara otroligt praktiskt att ha.
 
9.  Carbon gel vento benskydd. Divina behöver ett par bekväma och bra benskydd och domma är tipp topp bra! bruna ska dem vara såklart oxå ;)
 
10. Dynamic schbrack  ett till schabrack till Divina som jag gärna skulle vilja tävla i. Divina har ju inga tävlingsschabrack ;)
 
11. Classic jordpush skor.  skulle behv ett par i stallet som man bara har hemma. Slit skor som man kn rida i. Jag vill ju gärna ta de lugnt med dom ridstövlarna jag har och bara ha dom på tävling/träning. så att dom kan hålla längre. 
 
12. HV POLO Magplatta har vartjätte kär i denna hel tiden!! vill verkligen ha den, så snygg! 
 
13. kingsland skat mössa behöver en snygg mössa eftersom jag inte ha någo mössa detta året, och jag är helt kär i denna. älskar färgerna!!
 
Bara att tryck på de markerade så kommer ni till produkten :)
Är er önskelista något likt min? Kommentera vad ni ösnkar er mest i år!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: