träningen Divina 28 November

Gårdagens träning dåe! 
Jo de var ju lite upp och ner med de... I brjan var hon bara en pain in the as... Hon släppade bakbenen efter isg och Jag hade Mats på mig hela tiden.
Usch va arg jag blev på henne. Så efter ett tags slit och svettdroppar så smällde jag till henne med spöt och då vaknade hon till. J
ag fick fortfarade jobba som bara den men hon vaknade till lite och fick mer go i sig.
Sen böjade vi med små volter och då var de verkligen att trampa på och inte hamna i hinderstödet för att du svänger för långt ut.Super svårt när de är ett lastfartyg man har till häst. Sen började vi lägga in en bana på två hinder och en serie. 
 
Man skulle hoppa hindrerna och sedan gå in på dom där små volterna igen och styra mot nästa hinder. Divina var lite snurrig i bollen men hoppade galant. 
Sen när vi skulle hoppa seriern så fick jag hoppa lågt eftersom Divina tycker de är lite jobbigt, så jag fick hoppa 90 medans dom andra hoppade 135 men jag är inte avundsjuk! Känns som jag ska stanna på min höjd ett tag :)
 
Men när vi hoppade dom där banorna känndes hon klockren och jag var super nöjd, de var som svart och vitt. I början var hon super jobbig och i slutet var hon som en dröm!<3
 
Nej men jag är super nöjd! Kolla in filmen nedanför! ↓
 
träning



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: