Mats träning 24/10

 
Super nöjd kan jag ju säga! Stor häst är något helt annat!
 
Var typ nervös innan träningen, skulle vara i en grupp med stora hästar. Med en häst som är en ända stor BITCH i fingertopparna. Jag var nöjd med gruppen en medelmåttig! Inga perfekta som hoppar allt utan problem, utan vi alla hade våra problem.
 
Hon var fin hela lektionen. Hoppade stort och flöt på, vi fick in rätt avstånd och had en otroligt fin och jämn rytm. Jag tror jag var den som hade jämnast i gruppen. Sen var de när jag snurrade ihop de (en gång denn gången faktiskt) och hon bitcha till sig (på bara ett hinder)
 
Men asså de gick super egentligen. Vi klarade allt som alla andra gjorde. Men eftersom jag hade en mer orutinerad häst så la han ner bommen en gång på dom hindrerna som kunde vara mer tittig. Sen hoppade jag samma höjd.
 
De han klagade på denna gången var min blick men den höjde jag efter en påminnelse. Sen mina ben, jag behöver lägga till mina ben i mer svåra svängar för att komma rakt mot hinder. Inte bara använda tyglar, men han sa sen till mamma att han tyckte att jag var jätte duktig och kämpade på bra. Hon är gärna en häst som säger fuck you åt en för att sedan göra som hon vill.
Han ville gärna attt jag skulle vara med på en kurs den 3-4 November så jag avanmälde mig från tävlingen och tar chansen och träna för Mats två dagar i rad. de blir grymmt!
 
Men jag är super glad över Divina och mig, att de flyter på sig så bra och vi kämpar på jätte bra. Tyvärr ingen bild men jag ska ta med mig min kamera nästa träning!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: