planer struckna

massa planer struckna
 
Divina och jag ska på kurs den 3-4 november för Mats. En hoppkurs!                    Nopp jag ska till Stockholm istället med familjen. Drar ner tidigt på lördag åker hem sent på söndag. Blir shoppnig och naturhistoriska museumet! 
 
dressyrträning för Alette på onsdag               Nej de blev inställt ska nog gå på lösgjordhets kurs borta vid Tor. Jeanette tyckte att jag skulle gå.
 
tävling med pinnen den 18 november.             tyvärr inte för vi måste köpa licens då och de känns onödigt att köpa en licens som håller i några veckor för 500 kr. Så nej de blir vid Januari vi startar Pinnens först tävling! Men jag ska starta med Casper en LB :)
 
de var dom struckna planerna och nya! :) då har ni lite mer koll.
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: