bright future?

 
haha min värld är lite smått upp och ner just nu, och de är så mycket att tänka på och så många beslut...
 
Men om jag ska säga lite kort och gott:
 
Jag ska börja tävla Divina nu för att vår tränade hoppade av pågrund av olika anledningar (säger inget)
Men alltså blir de 90 och 1 m klasser nu tills 2013 för då ska vi sattsa på 110 klasserna. Jag hört goda ord från min tränare att jag kommer klara henne! så de känns ju bra :) vi ska bara träna in lite taxering nu och svettsa ihop oss.
 
Casper ska få hamna i god form och ridas dagligen förutom en dag i veckan. han ska vara i tävlingkondition och tävla LC. Jag ska rida igenom honom i dressy nästan varje dag. efter idag så vet jag i alla fall att de finns pingisbollar med raketfart i när dom ser ett hinder...
 
Så vi startar terrängen i helgen hoppas på att komma över 50% på dressyren och ha en lugn och fin runda på terräng banan! Han ska inte få vila ett dugg nu dom sista dagarna. Imorn blir de tempoarbete och resten av dagarna repetera dressyrpogramet.!
 
Sen har jag bara annas hästhopcup planerad. jag vet faktiskt inte hur de blir jag tror de blir LC/LB för att sedan gå över till LA till nästa år på vintern!
 
Pinnen ska ridas som vanligt! han har ftt en soft vecka dennaveckan (han får nån gång i månaden) han ska iaf få starta när Annas hästshopcup är! bara en enkel LD. men han får vi se lite med :) ska försöka ta några dressyrlektioner!
 
 
Dante ska bara kunna ridas på nothing else...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: