gårdagens shopping!

 
Åkte till stan med mamma igår och skule inhandla lite nya saker. Först blev de åka till Annas och där hittade vi till "mums"
Jag fick ett terräng spö som de är en väldigt efiktiv klock på! så de blir super. Sen fick divina ett nytt träns ett ljusbrunt Dyon träns (de var något snyggt)
 
sen sist men inte minst så hade Anna tagit hem Gpa speed air för sista gången med den klienten (jackson har tagit över GPA)
Hihi jag köpte den för EGNA pengar. så nej jag är inte bortskämd... utan detta är min egna för mina pengar.
De blev en väldigt snygg brun!
 
 
 
Sen mot Hööks! blev nya Ponny tyglar som är tillåtna i terrängen, och en nummer lapp för terrängen.
Så jag är super nöjd med allt! Lycklg över att mamma låter mig köpa vad jag vill ha, och detta var vad jag ville ha! har alltid velat...
SÅ nej kalla mig inte bortskämd de är de sista jag är, ni vet egentligen ingenting...
 
Aja love ya gays!
 
 
Postad: 2012-09-28 Tid: 17:13:28

Fin blogg :)
Kolla gärna in min om du har lust :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: