lägga livet åt sidan?

 
kan man inte lägga livet åt sidan, skita i allt bara dra?
åka någonstan träffa nya människor bli lite lyckligare. Tänk att se en männsika man INTE vill se en dag i skolan. de finns inte ord för hur jobbigt de. att man ser att den personen kan var lycklig medans man själv gråter sig till sömns.
att man vill att dom ska oxå ha den stickande känslan i bröstet av sorg.
 
hur ska man göra för att släppa det? själv skulle jag bara vilja ta en flyg billjett till florida med en kompis. Bara vara på en sunny beatch och vara på Disney world. För att sedan komma hem och glänsa. vara lycklig igen.
Men Nej man ska stå ut med detta...
 
nej nu imorgon åker vi och jag ska gömma allt. jag ska vara pigg och glad, Divina ska liksom tävla Breeders??
Är så glad över mammas kloka ord. Du kan hålla huvudet högt de vet jag att du kan. Du är en av dom starkaste jag vet.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: