Blir så grymt taggad

Har vart hemma ett tag, tog bara en runda till lantmännen med mamma. Fick just ett mail från Ponnyakuten, Känner bara hur de suger till i magen av spänning när de nu bara är 9 dagar kvar. 
 
Även bara 14 dagar kvar till Konserten, dör lite varje gång jag tänker på de.  
 
Är otroligt glad över ett litet projekt som jag egentligen inte får säga ett knyst om. För de är otroligt osäkert ännu men om de blir av blir de sjukt roligt. 
 
Mamma och jag har även planerat vad som behövs till Dante nu när han ska vara i Tv.
Ett nytt träns (Han har inget eget)
Benskydd (har inte heller några egna).
Jag behöver ridbyxor då alla mina är för små... Haha har växt som in i satan på sista tiden
. Ska även se om de blir ett par ridstövlar blir köpta :)  
 
Nu ska jag ut och ta hand om Dante Fjant. Kommer film från gårdagens träning senare och massa go uppdatering!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: