Helloe

Hemma hos pappa denna helgen också, eftersom de blir två helger med tävling! Vet inte vad som händer i helgen förutom att vi förhoppningsvis ska köpa ett par nya låga converse. 
 
Just nu sitter jag och tittar på världscuphoppningen. Önskar verkligen att jag var där. Men de får bli falsterbo istället. 
Har också läst igenom alla avtal och grejer till ponnyakuten. Måste börja planera hur jag ska presentera mig själv och Dante. Haha kommer vara så nervös.. 
 
Skolan var helt okej. Om man inte hade haft vännerna skulle jag nog aldrig ha klarat av de... Speciellt nu när jag har typ 6 läxor och prov. Like jesus...
 
Hoppas ni har de bra1 Snart kommer de flera inlägg ska bara kolla klart på väldscupen! ha de gott folk
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: