Känner mig, Glad

Jag känner mig gladare än vad jag har gjort på länge. De är otroligt hur nära folk jag har kommit på senaste tiden. Jag har lärt mig vilka männsikor jag kan lita på och vilka jag ska hålla mig undan ifrån. Jag älskar att vara glad. Och medans jag är med fel människor kan jag inte vara så glad som jag ska vara. 
 
Ett tag var jag osäker. Jag visste inte vilka jag kunde vara mig själv med. Eller vilka som skulle stanna hos mig om något hände. Jag tror de var den tiden då jag förlorade min bästa vän i över ett år. Plötsligt stod jag där, själv. Visste inte precis vart jag skulle ta vägen. Kunde jag lita på någon igen? Kunde jag lita på att dom inte skulle snacka skit om mig? De var en rörig tid. Jag var otroligt reserverad och bitter. Jag var inte lika glad för jag kände att jag ska inte slösa glädje på människor som ändå inte uppskattar min glädje. Jag var inte lika mycket med folk. Jag kunde inte knyta band för BAM så hände något och de bröts igen . Och såklart var de inte alla andras fel. De var helt klart mitt fel också. Men de var nog för min bittra inställning och mina Naiva tankar.  Jag stod ensam och otroligt ledsen i över ett år. Jag kände mig inte hemma någonstans . De var en tuff tid. 
 
Men när högstadiet kom såg jag en ny chans. Jag träffade massa nya mäniskor. Inga som visste hur jag var. Jag gjorde en ny start. Jag blev vän med den person som hade snackat mest skit om mig. Vi förlät varandra och nu är vi bästa vänner. Jag tog kontakt med min gamla bästa kompis som jag hade saknat som in i hellskotta. Vi står fortfarande nära och är bästa vänner. Jag skapade en ny kontakt med världens goaste unge som jag hade vart rädd för ett tag. Hon var ju äldre och tyckte säkert att jag var en skit unge. Visade sig att hon var världens goaste människa som nu är min närmsta vän. Jag tog kontakt med en kille och sa fölåt för att jag råkade fälla honom på idrotten. Han är idag min Pojkvän. Och han gör mig otroligt glad varje dag.  Sen har jag så många andra otroligt många fina bästa vänner och otroligt närstående vänner som jag är så glad över att ha. 
 
Att ta kontakt med nya människor är nog de bästa man kan göra. För de kan sluta med att dom stannar med en resten av livet och gör ens dagar så mycket bättre. Jag har gjort de och jag ångrar ingenting. Även om de har gått fel ibland. De bevisar bara att visst folk har en sämre baksida än andra. 
 
Jag vill bara tillbringa den bästa tanken åt mina kära vänner som alltid finns där för mig! Ni vet vilka ni är och jag älskar er otroligt mycket. De är ni som får mig att le varje dag och vilja fortsätta även i de jobbigaste dagarna <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: