Nu är jag trött på denna skiten

Ni vet att alla ska skriva jävla "deepshit" inlägg (nu kommer de komma fula ord men jag är arg)
 
Och folk ska verka ha så jäkla rätt, som om dem är så himla livserfarna. Folk framstår som världens klokaste och som små änglar. Men jag lovar om de är någon som ska skriva om hur jävla svårt livet är så är de din mormor.
 
Seriöst ni har inte ens gått igenom 10% av era liv och ni vet redan hur jävla tufft och svårt de är? Ja okej... 
Visst, vänner är falska men jag kan ju inte säga att ingen är falsk. Man lämnar man tar emot. Okej!? Jag erkänner jag har lämnat vissa vänner för att jag trivs bättre med någon annan. Deal with it... Och den människan som säger att du är så jävla ärliga hela tiden. Du är lika smutsig som toalettpapper jag har torkat röven med.  Och ni som vet precis hur man ska göra och tolka hästar, up yours! Man kan inte ha ridit i 7 år och sen veta precis hur man ska tolka en häst och framföra en korrekt åsikt. Aldrig... 
 
 
Sen flyger de runt åsikter hit och dit. Alla som påstår att dom har så jävla rätt och andra har fel. Ja men INGEN ÅSIKT ÄR FUCKING RÄTT. Vi är åldern 10-20 år i vissa bloggar. Och vi framställer oss själva redan som små politiker. Okej värre än politiker. Politiker kan iaf komma överäns mer än vi små ungar på skit bloggar med 50 pers som kollar den varje dag. 
 
De är därför jag aldrig skriver "deepshit" (jag har provat) För folk blir bara arg på en och får något onödigt att snacka om. Sen kan ju jag säga att jag inte perfekt. Jag kan inte framställa den perfekta åsikten om vänner och mig själv för om jag ska vara ärlig så har jag brister.
Jag erkänner jag är inte perfekt! Jag dissar vänner, jag blir vän med nya, jag kan snacka lite skit ibland. jag är en människa inte nån som är perfekt. Nån som aldrig snacka skit, nån som aldrig ljuger. Jag är jag. Är de inte de livet handlar om? att vara sig själv. De skriver ju alla om!
 
Fast sen kan ju jag säga att många inte är sig själva på internet. Många av mina vänner är helt andra på bloggen än i verkliga livet. 
 
Så lägg bara av med denna skiten. Ingen kommer ändå ta åt sig av din åsikt. Dom kommer antagligen fortsätta vara sig själva även om du ha skrivit något så himla klokt och filosofiskt. 
 
Btw Deepshit är ett jätte fult ord. Låter som du har skitit i typ havet eller något. Använd de för gudskull inte. jag gjorde de idag för att folk skulle fatta bättre. Får man ju hoppas att dom gör de också. Och ni som känner er träffade. Gör de. De var säkert er jag menade också. För om ni skriver deepshit ja då är ni träffade.
 
Tack och hej I'm out
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: