Nya ridbyxor check

Åkte in till Annas och köpte nya ridbyxor! Blev dom bästa av dom bästa. Ett par HKM. Hkm är otroliga. Har haft ett par och dom har hållt i två år och är lika bra fortfarande.
 
Tyvärr har jag växt ur dom och mina Hööks ridbyxor har gått sönder.  Så jag behövde ett par nya. Så jag köpte ett par som är sjukt snygga, mönstret är ormskin. Visst låter de knäppt men dom var så snygga och satt riktigt bra.
 
Köpte även ett par som är i norskt tema. Också riktigt snygga lite mer diskreta bara. Dom var i jeans typ men satt riktigt bra. För jeans ridbyxor brukar sitta dåligt, enligt mig då. Riktigt bra köp var de jag gjorde. Så nu hoppas vi på att dom här också håller i 2 år! 
 
Jag är jätte noga med hur ridbyxor sitter. De ska inte sitta löst någonstans utan de ska vara som sitt andra lager skin.
 
Men jag måste verkligen dissa Hööks ridbyxor. För dom sitter verkligen dåligt, går sönder hela tiden och är dyra för att vara så värdelösa. Mina ridbyxor har gått sönder nere vid foton, i rumpan vid helskoningen och mellan benen. Ingen bra passform på dom i huvudtaget för grenen är så himla långt ner och stora nere vid foten. Nej jag tänker verkligen inte köpa hööks ridbyxor längre. Otroligt slöseri på pengar. 
 
Men vi åkte ändå till Hööks sedan för att köpa deras nya snygga tävlingstopp limited edition 2013. Jätte gullig och fin. Satt verkligen super bra och de blir super snyggt med den under kavajen. Den hade även tyg som inte luktade när man svettades så de var ju skönt. Man är alltid sköblöt av svett är man har ridit klart Casper... haha usch ...
 
 
 

 
 
 
 
Postad: 2013-04-25 Tid: 20:33:06

Gud vad snygga dom var! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: