Right now

Kollar på Terräng i EM, måste egentligen städa mitt rum . De ska också göras...! Snart kommer Emelie och Emma, vi ska bara ha skoj och även fiska kräftor! får se hur de går, hahaha!  Ska se till att fixa hemmagjord Pizza och bara ha de msyigt.
 
Red Casper imorse, gick sådär. red dressyr på ängen och han var otroligt stel. Efter en stund arbete så gick han iaf i låg form. Tog en galopp och var tvungen att ge upp efter då han bara studsade och ville galoppera ännu mer. Så de blev att ge långa tyglar och skritta av i 10 min.  Dante ska longeras får se om ammam gör de eller om de blir jag. 
 
Men nu ska jag ta tag i mitt rum!
 
 
Postad: 2013-08-31 Tid: 11:57:20

Sv: Saknar dig med, Och ja det ska jag! :D ses vii??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: