2013 del 1

jag ska säga att detta har vart ett bra år. Träffat massa nya männsikor, utvecklats otroligt mycket inom häst. Och ja haft de ganska bra. Nu ska jag säga att jag är sämst på att liksom fotografera minnen och sånt. Så därav bildtorkan. Hahaha de måste bättras 2014
 
 
 
Vi började Januari med en hoppkurs med Divina. De var kul men tufft, vi klickade inte så bra då och hon var en svår häst. Jag åkte och hälsade på Hanna i Kalmar, hon är en ganska underbar människa som jag saknar väldigt mycket.  Senare åkte jag till London för att hälsa på släkten. De var kul, London var helt underbart. De var synd att vi i släkten inte mådde så bra. Men de var en privatsak, och saker och ting är så mycket bättre nu. Även min attityd mot människor. Så jag hoppas på att göra nästa London tripp till ett roligare minne. Min kompis kom och hälsade på med sin ponny, vi åkte sedan på en pay and jump tillsammans. De gick bra för henne men inte lika bra för Casper och mig...Hahah något som ska glömmas bort.
 
 
I februari så fick jag äntligen mitt fina anna scarpati schabrak. Drömmärket på schabrak! Jag fick även mina glasögon som jag inte använder idag... Ganska dåligt av mig fö jag ser inge vidare. På alla hjärtansdag så firade vi hästtjejer med att träna med Divison 1 laget. Klagar inte, bästa vännerna var ju där. Sen drog Division 1 igång. En dålig start på året, nolla i LB och ute i LA. Red otroligt kasst faktiskt. Sen försvann även min farmor...
 
 
 
Jag fyllde år, fjorton. Inget speciellt, dagen innan så var vi på farmors begravning. så de var ganska lugnt den dan. jag fick mina jump free av pappa med även stiglädrerna. Underbar present. Av mamma fick jag min Equiline x-cool kavaj. Otroligt snygg.  Dante började jobbas på och jag skrev ett myckt viktigt brev. Min dåvarande foderponny fick komma igång efter en ordentig vila. Och jag hade sönder mitt busskort och fick betala 200 kr. Haha typiskt mig
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: