2013 del 2

 
I april började solen och värmen komma. Hästarna började gå utan täcke. Jag startade en klockren La runda på Casper med bara fyra fel. Jätte mycket tid las på bloggen då. Andra puckar än var de är nu tyvärr..Jag var med Nellie och hade de väldigt bra. Köpte mina älskade converse och fick ett otroligt brev från mastiff. De som ändrande hela 2013. April var en otroligt go månad. I slutet av april var jag även på fullt ös med vänner och hade en otrolig natt. Gjorde saker jag aldrig gjort förut oh träffade nytt folk. 
 
 
Åh en av dom bästa månaderna. Startade månaden med att åka till flyinge. Gjorde en hyfsad casting. Bilen gick sönder i skåne och vi fick vänta 3 timmar på hjälp. Jesus viken dag... Tur att jag hade Nellie till sällskap. Den 8/5 var de One direction konserten. Vilken kväll säger jag bara... Hade Hanna med mig och de var helt otroligt att se dom. Nästa år blir de ännu bättre!  Sen blev de bästa tävlingshelgen på året. Nollor i LA och placeringar. Ölandshoppet leverar hela tiden. På studiedagen blev jag även "tvingad" att tillbriga den med Nellie.  Fick rida hennes underbara D-ponny. Bara några dagar efter så följde hon med på en träning och stoppade en kamera i nyllet på mig medans mamma gav mig telefonen. Bästa samtalet jag fått detta året. Bilden ovan är på min reaktionen . Hahaha saknar den känslan.  Sen var de ju bara att peppa till Juni. 
 
 
Två veckor i sjörup på ridläger. Sjukt, helt otroligt och galet. Träffade otroliga vänner och utvecklades som ryttare. Bara några veckor efter kom Bella på besök och vi slogs ihop med Hugo på Börjes cup. Där jag även red fina rundor. Sista gången jag även fick pussa på hans (Hugos) ponny innan han såldes. Bella klickade fina bilder på Dante, och han var inte på ett så bra humör just då.. Hahah. Bella sminkade mig sjukt mycket och de gick rykten om att jag förändras som satan. Hahah noooot. Tur att folk ändrade sig sedan när jag kom tillbaka till skolan.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: