Detta året 2013

Har sett detta på ett par bloggar så jag kör i samma strömm för att kunna se över mitt år.
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag har medverkat i ett stort tv-program med 8 andra, även tagit steget upp mot storhäst

Hur har ditt 2013 varit?

Väldigt bra, mycket up och några downs bara.De är nu på slutet de har vart lite nere nu med Casper och flytten men 80% up.

Blev du kär i år?

Ja typ, men inte en längre stund

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

22/5 Då Tobbe ringe mig och sa att jag kommit med i ponnyakuten

8/5 One Direction konserten med Hanna. Grymt minne.

7/6 då jag fick träffa alla mina underbara PA vänner.

Vad är din största framgång 2013?

När jag övervann min rädsla mot höjder en bit och debuterade 110 med Divina felfritt.

Bästa köpet?

Min Equipe kavaj

Vad spenderade du mest pengar på?

Hästarna är prio ett så ja hästarna skulle jag säga.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Bella och Nellie får mig alltid att le upp till öronen

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wake me up med Avicii klart. Sönder spelad men men lika bra fortfarande

Vem har du umgåtts med mest? 

Mamma som jag alltid varje dag tillbringar tid med

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

1

Vart reste du under 2013?

Mest har jag rest till skåne, myyycket skåne

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Placeringar och bra rundor med ponnyn.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade just vart på begravning och firade med pappa.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att Casper vart frisk och levererat hela året.

Vem saknade du?

min släkt...

De bästa nya människorna du träffade? 

Bella helt klart

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Ta livet som de kommer även om de förstör planerna ibland. De kommer alltid sol efter lite regn

 

 

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: