Matskurs dag 2

Den dagen höll vi på med lydnadsövningar. De var klurigt. Divina överhoppad mycket och jag var lite överallt med min sits. Haha de är otroligt svårt att sitta helt stilla när hon hoppar så. Divina var fin men pigg. Skötte sig mycket bättre på bommarna och hoppade bra. Jag var klantig som vanlig gjorde mina små misstag som att ta ifrån henne för långt bort, inte rida henne ur svängen osv osv, När vi hoppad bana gick de ganska bra framåt slutet. Men jag var otroligt trött och de var lite små svårt att räta upp ig efter hindret. Hon tar all kraft ur mig verklign. Men kul var de! Ni får se på filen vad jag gjorde :) (såklart laddde jag upp filmen på fel kanal...)
 
Postad: 2013-12-30 Tid: 21:57:54

Hoppa det kan hon!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: