100 frågor 100 ärliga svar

1. ditt fullständiga namn? - Sara Beatrice Nilsson
2. Vad är klockan just nu? -15:13
3. längd? - ca 166
4. vikt? - ca 50 kg 
5. smeknamn? -Ja om jag ändå hade ett..
6. vart bor du? - Söderåkra
7. vad gör du på fritiden? -Är i staller,Datorn och försöker vara med mina vänner så mycket som möjligt
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Alltid jeans,rött utsläppt hår. Man brukar höra mig innan man ser mig.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Mina ben
10. vad är du mest nöjd med? - Mina läppar och min längd 
11. vad har du för uppfattning om dig själv? Glad men lätt retad (har blivit mycket bättre) snäll och hjälpsam En gnutta retfull ;)
12. vad vill du jobba som äldre? De är de som är frågan. Vill inte ha hästar sommmitt jobb. Men antinge Polis eller eget företag :) Skull gärna vilja ha en hästbutik med stora mäken och kunna göra mitt egna 
13. hårfärg? - Rött
14. ögonfärg? - Gråa
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? hmm hard to tell, jag ä otroligt obekväm framför kameran och brukar mest bara flamsa framför den.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Jag ser helt ok ut. Bra vet jag inte...haha
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? -Mycket ;)
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -Mascara och borsta tänderna
19. någon vana? Jag sitter alltid på vänster sida av bussen. Om de inte finns någon plats så sätter jagmig på höger. Men helst vänster!
20. berätta något som du nyss lärt dig? - att folk bryr sig mer om utsidan mer än insidan nu mera
21. vad heter din bästa vän? - Oj de är måga men mest Nellie,Emme,Klara,Hanna och Emma
22. hur många nära vänner har du?- Alla tjejer i klassen och några i den andra. Några i 9:an och sånt. Många alltså :)
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? Haha nej ... 
24. vet många personer vem du är? I skolan? jaaa kanske, eller njaa. På tävlingar haha ja om man påpekar att jag rider en vit galen ponny som är som en gummiboll
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? Kanske... haha
26. när var du senast med någon kompis? - I skoln var de ju idag, annars var de fredags med Torus gänget
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Såklart inte, vill gärna vara med dom :)
v28. vem sov du senast hos av dina kompisar? Hanna
29. vem sov senast hos dig? Emelie tror jag 

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? -Såklart 
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -Äldre
32. är du kär? -Nopp
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Tror inte de 
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? Ja... 
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? -Ehh jaaa, jag är bara 14 så...
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? Lite, trevligt med någon som klär sig bra och bryr sig om utséendet
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Jao
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola?  Om de fanns någon vetig där så ja...
39. i din klass? Nej tror inte de

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet?Ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? Haha såklart
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? Ja?
43. har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. har du pussat någon i medsatta könet? - haha på kinden jao
45. har du pussat den du tycker om? - Japp
46. har du pussat någon inför folk?Ja
47. kysst någon inför folk?  Ja...
48. hånglat inför folk? Nopp
49. vem var ditt första hångel? - .
50. hur många har du hånglat med under en kväll? Haha jag spelar inte omkring!
51. vem är ditt bästa strul? - 
52. och vem är ditt senaste? -  
53. ditt snyggaste hångel? - 
54. skäms du över att hångla inför folk? -Haha...
55. haft sex med någon på offentlig plats? -
56. haft sex överhuvudtaget? - nej 
57. hur gammal var du första gången? -
58. hur gammal vill du vara första gången? - 
59. blivit dumpad efter sex? - 
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - nej 
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? Nej

tankar & skit:
62. har du någon fobi? Trånga utrymmen
63. har du någon allergi? -Nej faktiskt inte :) 
64. vad tänker du på innan du somnar? mycket
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? Rår på vem de är. Om de är Nellie eller åon täner jag på hur glad jag är över att se henne :)
 
 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? Någon tycker om mig
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? Ja båda är roliga. Men just idag skule jag föredra en myskväll
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän?- Bästie<3
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? ja de vet jag inte haha

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - 
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld ålder 13 isåfall.
75. vänskap eller förhållande? -Vänskap
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? Ja du kan de inte finnas en med fin personlighe och riktigt snygg?? ;)
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Ammen gud de tänker jag inte svara på
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? 7

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - Såklart
81. isåfall vem då? - Kenza eller Tyra
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? Se och utnyttja hur de är att vara kille
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej!
84. Pussa en främmande kille på stan? - Ja om jag fick 10 000
85. kunna sova ute på vintern? -Fuck no, men ja kanske 
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA eller florida
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? -Haha nej

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? -Njaa
89. vad klär du dig i oftast? - Jeans
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? Ja de såklart
91. klär du dig dyrt? - asså nja försöker hitta billig kläder
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Valigt emn håller mig med vad som är inne just nu så lite mode :)

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - nej 
94. Dansat? - Ja, 
95. fått en kram av en helt okänd? - nej 
96. ringt någon? - Ja 
97. blivit uppringd, vem var den senaste? - Ja, mamma
98. funnit kärleken? - nej
99. kollat på google? -Ja 

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta?- 40 min kanske  tog lite pauser :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: