8 maj-Stockholm

Den 8 Maj är de den efterlängtade One direction konserten. Som jag har biljetter till!!! Högsta drömmen=sann
 
Jag skulle ha gått med min syster men hennes intresse svalnade för killarna och nu ska hon sälja biljetterna. Himla synd hade vart himla roligt att gått med henne. Men vi fixade iaf en liten köpare på en gång och de blev då min kära vän Hanna. Ska bli himla roligt att få gå henne<3 Vi ska bo hos hennes moster som bor i självaste stockholm. Ta tåget upp dit med Hannas mamma. Sen blir de såklart hänga i Stockholm och shoppa lite. Hannas moster var så snäll och fixade två snygga One direction tröjor från 1D world i stockholm. Så nu matchar vi varandra. Haha... Tycker de är himla synd att min syster tappade intresset bara men men...
 
Längtar sjukt mycket, ihh se min pojkar<3
 
 
Postad: 2013-02-27 Tid: 21:31:35

Det kommer bli Sssååå awesome!!!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: