Detta visste ni inte

*Jag får in hela min knytnäve i munnen
 
*När jag är ensam står jag och dansar och sjunger, känner mig som Britney Spears ;)
 
*Jag gillar inte Twilight,gossip girl,pretty little liars,vampyer D och sånt skit. Jag kollar på How I met your mother och two and Half men. Yes I'm raised good. 
 
* Jag är avundsjuka på alla som kan gå fram och prata med männsikor och skapa kontakter, bara sådär. Jag håller käften och kollar ner i marken. Kanske därför jag har så få vänner...? shit...haha
 
*Jag stör mig så mycket på männsikor som pratar igenom en film. Holly shit just shut up! följ filmen och tänk! jag är inte din dumma kommentator.... Och när jag väl blir störd så låter jag jätte sur och bossig. Sorry för de... de är inte meningen MEN jag är lite trött på de när folk frågar rätt dumma frågor. 
 
*Jag HATAR när folk bara sitter vid telefonerna. När man ska vara social, kolla på film, hänga. Och dom sitter vid telefonerna och är social på FB ist. Ja varför bad du om att vara då när du ändå bara är social vid telonen. Ska jag sitta bredvid dig och messa med dig för att få något samtal? Nej de har gått alldeles för långt de där...Har många sånna vänner. usch
 
*Jag kollar alltid upp ryttarna som ska starta i mina klasser. Vet inte varför men tycker de bara är roligt. Låter läskigt men jag har inge liv typ...sen är de jätte kul att kolla upp pappan och mamman och sånt skit, jippe på en lördags kväll
 
*Jag har inte gillat ett ända freaking bidrag i mello, sjukt besviken...
 
*En blogg jag kollar 24/7 är Claraslife.devote.se Clara Henry är min förebild. Så jävla skön och vågar vara sig själv.
 
*Jag har blivit sko galen. Kollar på sko hela tiden. Har redan skaffat 3 par vår skor och fler ska de bli. Drar mina kompisar till alla skoaffärer och bara glor oh dreglar över dom
 
*Jag har aldrig använt K i en mening, fattar de inte kommer alrdig göra. De låter ju ändå inte så argt...
 
*Jag vet typ alla ryttare på tävlingarna men jag tror inte dom har en fckingc clue om vem jag är?
 
*Jag blev jätte sur idag på tävlingen när de var en männsika som stod och rökte bland allt fol och hästar. Ville bara skrika åt henne och bara slänga den i marken och döda...haha
 
*Casper kommer aldrig lämna denna familjen, de har jag fått min mammas ord på. Han ska dö hos oss<3
 
*De jag befarar mest är min framtid. Jag är rädd över att jag blir en vanlig Svensson. Jag vill hinna göra saker som jag har drömt om. Jag vill vara lite större än en svensson liksom...
 
*Jag vill INTE skaffa barn. Jag vet du ska inte säga de förens du är typ 30 .. Ja men jag ser inget positivt med de! Jag gillar inte små barn... tyvärr...
 
*Jag vill att ernhörningar ska finnas.. jao thats me...
 
*jag är en sann min häst läsare, har fått hem tidningen sen 2005... hahaha men nu ska jag sluta när en speciell serie slutar, lol.
 
*nu har jag berätta massa, nu får ni lära känna mig ännu mer... HAHAHA jag är knäpp...
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: