Ganska stolt

Gåroch läggermig nöjd! Har gjort tre designer på 24 timmar och alla har blivit jätte nöjda. Om ni skulle vilja ha en design så fixar jag dom gratis och jag gör efter era önskemål :)
 
 
fixde Hugos i Morse. Blev en enkel och stilren. Han blev väldigt glad och då blev jag glad! Ponyakuten killen måste ju blogga snyggt ;)
 
 
Nu ikväll blev de Evelins. Hon såg Hugos design och ville ha en typ likadan så de fixade jag :)
 
 
Sen Bellas som jag gjorde som överaskning! Hon älskade den och jag blev faktiskt nöjd. typiskt bella känns de som :)

BTW Headrarna rör sig, alltså skiftar med andra bilder! De är bara att kommentera om ni vill ha en design! I do it for free!
Klicka på bildernaför att komma till bloggarna så att ni kan få förhandsgranska!
 
 
 
 
 
Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Jag hade jättegärna velat ha en header :). Du hade väl kunnat mejla mig? :). [email protected]

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Jag vill jätte gärna ha en header! (: Om du har tid alltså. Men jag har inte din mail adress så om du kan. Maila mig först så mallar jag tillbaks bilder (:

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Jag och min kompis skulle jättegärna vilja ha en design till våran nystartade blogg! Du kan ju mejla mig: [email protected]
Om du vill göra en åt oss;)

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Jag har Aki
T många heder. Men en fråga är måste man ha PRO för att fixa bloggen bra på blogg.se. För jag har ett konto på blogg.se men vill Inge blogga på den för jag får inte rätt med hedern vilken jag tycker är tråkigt för jag följer många bloggar som har blogg.se och sodan verkar bra. Och när jag har varit inne på blogg.se och gottat och så så tycker jag att den är bra. Det är bars hedern jag inte för rätt med. Men den kanske du kan säga svaret??

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Hej jag skulle jättegärna vilja ha en header om du har tid och lust. Superin blogg, kram! :)

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

Hej :)
Kan du göra en design till min blogg
Dessvidare fixa lite med den osv :'D blir sjukt glad om du kan det;) bilder hittar du imon på min blogg:')
Ska lägga upp då
Kramar wilma
Ps det finns vissa redan:)

Postad: 2013-07-03 Tid: 23:22:00

hej skulle vilja ha en design!:D

Svar: Hej! De är inte jag som har gjort min design :) Men jag gör egna också! Inte så här bra bara. Jag gör med skiftande header och basic saker! En design jag har gjort är Lillasotabella.blogg.se där blev headern lite fel dock men de är sånna jag gör :)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: