Hoppning Chuck

Fick hoppa ett par språng sedan. Började lågt för att sedan jobba mig uppåt. De ända jag tänkte på och vad jag har lärt mig och sett från Carro är att håll om och inte släppa iväg honom. så jag höll om hon tills sista galoppsteget där jag lätta lite och han hoppade med lätthet. En eller två gånger kom vi fel men de gjorde inget vi bara tänkte fel tillsammans och de händer. Jag vågade inte släppa efter i början men dom tre sista hoppen fick jag till de och släppte efter. På slutet hoppade jag kanske ett 1 m - 105 hinder. Ganska bra för att vara första gången! Vi vägrade en gång men de var för att jag tänkte totalt fel med avståndet så de blev pankaka där. Men kom an de igen och då klara han de galant. 
 
Nöjd med hoppningen, han hoppade så jäkla fint. Helt sinnes. Carro har verligen en topp ponny som hon kommer kunna ta långt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: