Igår!

Igår mötte jag ju upp Carro. Vi möttes vid Maxi och gick sedan hem till henne (eller hon cykla och jag envisades om att gå) Väl hemma satt vi mest bara och prata, åt lunch, kollade igenom ett avsnitt av pretty little liars. Gick sedan på en promenad. Åh älskar att ta pomenader (ibland, när inte latheten tar över)  Vid kl 5 åkte vi till Chuck. Var där till kl 8 (ridpass inlägget kommer upp senare) fixade i stallet och sånt. Träffade även Alvida som var en stört skön person, haha åh så härlig! 
Väl hemma hos Carro igen så beställde vi pizza och kollade på film. Tvingade på henne warm bodies, typ 5:de gången jag kollar på den! Men älskar den lika mycket för de. Vid kl 11 kom mamma och hämta mig. Synd..
.
Men Carro var så underbar att vara med! Kunde prata om allt möjligt med henne och jag hade de så bra i hennes sällskap. Vi får se till att ses innan Sommarlovets slut!
 
 
 Nu sitter jag i bilen på väg till Göteborg... Kommer fram någon gång på förmiddagen. Har tidsinställda och kanske lägger upp något från hotellet sen! Men uppdatera ska jag :)
 
 
 
Bjuder på Bild från oss båda! 
Postad: 2013-07-25 Tid: 07:32:00

Vad glad jag blir! Klar vi måste ses igen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: