Blog's I read

Tänkte visa topp 6 bloggarna som jag kollar in varje dag. Bara för att ge tips och sånt. Klicka på bilderna så kommer ni till bloggarna!
 
 
 
 
Min Dagliga drog seriöst. De är som en tidnig för oss människor, du får reda på nästa allt där och de är en väldigt nödvändig blogg. Dock tycker jag uppdateringen har blivit lite sisådär men samtidigt har bloggen blivit så mycket mer professionell. Inget elakt eller oseriöst utan väldigt bra och seriösa inlägg. Så om du vill veta och ha koll så kollar ni in denna bloggen!
 
 
Carros Blogg! Också en daglig drog. Carro är ärlig och skriver väldigt bra inlägg. Om ni vill ha en blogg med mycket häst i så har i hittat rätt. Hon skriver väldigt bra och varje inlägg har väldigt fina bilder. Hon är en vardaglig person som vågar skriver om sina motgånger och sina framgångar. Den bloggen visar att allt inte är en solskens historia. Vissa dagar går de inte och vissa dagar går de, men man ska fan fortsätta kämpa. De har jag fått lära mig genom Carro och hon är en av mina stora förebilder!
 
 
Tyra! Åhh härliga Tyra! Verkligen en människa jag skulle vilja lära känna. Hon verkar vara en sån där stark människa som inte bryr sig om vad andra tycker. Hon skriver bra och roligt. Lägger ut bra bilder och de är så mycket häst! De är undebart att läsa om hur de är på sin egen drivna gård med massa hästar och träningar. 
 
 
Finns de någon skönare människa!? Helt underbar. Sån humor och galenskap. Roliga bilder och ärlighet. De är inte många som skulle kunna ta ihop sig och prata om Mens och komplexproblem. Samtidigt lägger hon upp total grymma videos. Världens grymmaste kvinna kan jag ju säga som vågar stå upp för sig och vara sig själv helt enkelt. CHECKA OM DU ÄR EN KVINNA SOM VILL KÄNNA IGEN DIG MED EN ANNAN KVINNA
 
Min bästa vän. Helt klart att jag kollar den. Hon har dock lite sisådär uppdatering men när hon väl bloggar är de väldigt bra.  Hon har en jätte fin D-ponny, och rider stor häst. Hon ska även få hem en C-ponny på tillridning. Så de blir ju väldigt mycket att läsa om. Hon är väldigt duktig och har bra åsikter. Ni får följa med på  träningar och tävlingar. Samma tävlingar som jag också! 
 
 
 
Nomi lärde jag känna genom ponnyakuten. Hon fick tag på mig och vi har hållt kontakten och hållt tummarna för varandra. Hon har en otroligt söt ponny och håller på med Western, som jag tycker är väldigt coolt. Hon är grym på att fotografera och har väldigt fina foton på bloggen. Sen är hon väldigt skicklig med photoshop. Hon har ärldens sötaste hund också. Så om ni vill läsa en speciell blogg med en guldkant ska nni läsa hennes. Otroligt go människa!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: