Casper

Casper är min C-ponny på 140 cm. Jag har ägt honom i 3 år. Han är en korsning mellan russ/halvblod/welsh. De är en känslig men trygg ponny. Han är född 1994 och har ägts av två personer i hela sitt liv. Uppfödaren osså jag.  
 
Casper blev inriden som 10 åring. Han har gått upp till LA med placeringar. Jag tävlade honom på den nivån förra året men sen så blev han skadad. Skadan gjorde så att han var tvungen att vila i ett halvår. Nu är han igångsatt och på banan igen. Om vi kommer ta oss till LA igen är osäkert. Men efter allt är jag bara glad över att han är frisk.
 
Casper är den ponnyn som lärt mig mest. Han har tagit mig från klubbhoppningar upp till nationell LA. Han har alltid vart en solstråle i humöret. Alla fastnar för hans charm och lugnhet. Men så fort man sitter upp tänder han till. De ska helst gå i 120 hela tiden. Han är världens snällaste. Jag litar på den ponnyn till 100%. Han är den som ska stanna i familjen tills livet tar slut för honom. 
 
 
 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: