dagens Youtube tips

Som ni kanske vet så hänger jag väldigt mycket på Youtube, och jag har mina andledningar. En av dom är att jag kollar in verkligen sköna personer som gör vloggar. Alltså otroligt härliga och sköna är dom.  Och jag tänkte tipsa er någon dag  då och då ett tag fram över så att ni kan kolla in dom och kanske få er ett gott skratt :)
 

 
Först ut är Caspar Lee (akka Dicasp)
 
 
Detta är verkligen en hel skön kille som är otroligt gullig och rolig. han har knäppa idéer och gör dom bästa videosarna. Han är en gnutta udda men de är de som gör han så gullig och charmig.  Han brukar ofta ha andra stora vloggare och gör utmaningar och göra sånna videos som där uppe. Han kan även ta upp allvarliga ämnen som är bra att lyssna på. Han kommer från Sydafrika men bor just nu i London med Alfie som han delar lägenhet med.  Han är verkligen inte som andra människor. 
 
klicka på hans användarnamn där uppe för att komma till hans profil.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: