Inget är öppet

Såg att ponnysanning tipsade om min blogg och sa att jag var med. De var ju kul! Men de jag reagerade mest på var att dom klagade på att de var väldigt öppet i år och de var ju lite tråkigt enligt dom. Om jag ska säga min mening, så har de aldrig varit så hemligt. När vi kom med så sa dom att vi inte fick säga till någon. De skulle inte komma ut på några sociala medier eller spridas. Dom förra säsongerna fick säga till vem dom ville att dom hade kommit med. Och dom skrev INTE på något papper som sa att dom inte fick säga något.
 
Men de som har gjort att detta har blivit större detta året är för alla sociala medier. Instagram, bloggar och facebook. Precis i början av lägret skaffade Tobbe insta. Bilder från lägret kom ut, på tränare och på vår hästar.  Men han var väldigt noga med att vi inte fick synas på bild. Erkänn dom flesta hade ingen aning om vilka de var.  Men sen var de ju sånna där ungar som ville ha uppmärksamhet och skrev vilka vi var. typ "åhh kolla där är ju Bella" eller "Åhh min bästi Ingrid" Men samtidigt kan vi ju inte neka människor att kommentera. 
Sen kom Sussie (casting och deltagaransvarig)  ut på Ponnysanning lika väl. Blev massa männsikor som började följa henne och som såg massa bilder från hennes jobb. 
 
Sen dom sista dagarna kom pressen och började gå ut med de. Så när vi lämnade lägret kände vi att alla kommer ändå få veta snart pga att folk luskar ut saker så lätt på nätet. Så vi har gått ut med bilder och skrivit att vi är med i PA 5. MEN inget mer. Har ni någon aning vem jag har tränat för? Har ni någon aning om vad dom flestas hästar har för problem? Vilka kvällsaktiviteter vi hade? Svaret är ju nej
 
Jag skulle aldrig få för mig att skriva något som kan förstöra för Tv. Vi har vart på ett läger som är gjort för TV och de är klart ni ska få vänta på allt tills Januari. Så ta de lugnt. Ni har inte en aning om en tiondel av allt som kommer hända. Men en grej kan jag avslöja, detta kommer bli bästa säsongen!
 
 
 
 
 
 
Postad: 2013-06-22 Tid: 17:50:59

Verkar ha varit superkul! :) Är du hoppryttare eller dressyrryttare? Hoppas det är många dressyrryttare! :)

Postad: 2013-06-22 Tid: 17:50:59

Vad kul att di ska vara med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: