Trött på sån skit

Är riktigt trött på att bli hatad pga av en kommentar. Idag skrev jag en kommentar på en kompis instagram, jag skrev allt på skämt och jag tror han förstod de. Men så plötsligt kommer andra in i de hela och pikar på en!? Ugh vad jag hatar sånt. Orkar inte lägga energi på sånt som man bara får negativt tillbaks . Dom fattar inte internskämt, dom vet inte hur bra vän man är med personen. Så dom behöver ju för FAN inte lägga sig i heller. Jag tänker INTE kommentera en ända jävla status på ett bra tag. Människor får börja tänka efter before they do. Om man bara kunde få skriva ett ända skämt utan att de blir tredje världskriget. Folk har torr humor. De har inte jag. Jag älskade att skämta och retas. Men nätet är ju fullt av #skickavidarenätkärlek! Så de ska ju bara vara gulle Plutti nutt kommentarer. Please kill me




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: