Låt mig och sova ett tag

Skolan idag har vart så krävande. Alltså inte i lektionerna utan allt runt omkring. Rasterna har varit lite överallt, jag har sprungit till lärarrummet typ 4 gånger för att se till att vi skulle få en lärare till bilden. De fick vi inte så vi hade håltimma.  
 
Sjungt med killarna idag, var så trött och nervös att jag kunde spy. Gick inte bra från början utan kraxade och hade mig. Sen flöt de på rätt bra. 
 
Fick damp på slöjden då jag gjorde om samma sak 100x... blev så arg och trött.  Jag orkar inte med skolan ibland... tur att de finns personer som piggar upp. 
 
Nu ska jag ut och rida två dumsnutar. Inte Dante de klarar inte min rygg, har ett stort blåmärke där idag...
 
Imorgon ska jag följa med Victor hem, blir så bra de kan bli. Sen har vi lov! massa planerat och de kommer vara så skönt att sova ut och vara pigg om dagarna. Kommer tillbringa dagarna med hästar,träning och vänner. nu ska jag gå hejdå
 
 
 
Postad: 2013-03-27 Tid: 17:16:00

Myyysigt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: