Trött på ask.fm

Tog bort mitt konto på ask.fm idag. Kände att folk kom undan med elaka kommentarer och sånt. Mina vänner har fått otroligt elaka kommentarer så jag tyckte de var tid att jag tog bort mitt konto innan jag hamnar i något sånt. Sen fick jag ändå bara frågor om min pojkvän så de blev ju lite tråkigt efter ett tag. 
 
Tycker inte de är ok att skriva elaka anonyma kommentarer och ställer människor till väggen bara för att dom är anonyma och inte vågar säga de öga mot öga. Total elakt... Men en har även jag fått anklagelser för att jag har skrivt elaka kommentarer? seriöst.. Jag skulle aldrig få för mig att skriva saker till mina vänner? plus att jag skriver bara på Ebbas och Lizas frågespalt. Så ni som tror att de var jag, ni har sjunkit i mina ögonen en gnutta.
Hoppas folk fattar att de inte var jag, och att de inte är ett bra ställe de där eftersom folk kan komma undan. Då man inte kan anmäla eller spåra Ip nr.  För guds skulle tro inte att de var jag...
 
 
Postad: 2013-03-29 Tid: 12:41:13

Hur tar man bort kontot? Vill också göra det fast tycker det är tråkigt.. :)

Svar: Går in på inställningar tror jag ;)
Sara

Postad: 2013-03-29 Tid: 12:41:13

hur tar man bort ask konton?

Svar: vet jag faktiskt inte
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: