wow what a mess

Haha vilken dag, har vart lite halvt förvirrad, glad och stressad. De är en otroligt rolig orsak som får mig att må så mycket bättre. Ni kanske får reda på de senare, you never know...
 
Annars har dagen vart lugn och inte deprimernade. PÅ musiken idag kände jag bara hur jag ägde på trummor idag! Saka inte efter, tappade inte takten och bar öste på. Älskar när man får spela i takt med något och hålla i takten! awesome. 
 
PÅ tfm svenskan så plastade jag in böcker. Lärarna behövde hjälp med de så Jag,Tilda, Nathalie och Hampus ställde upp. Inte för att Hampus gjorde så mycket.. men lärarna var glada och nöjda med oss!
 
På tyskan skulle vi redovisa men jag kunde inte då jag hade glömt att skicka powerpointen så jag slapp! Tar de på torsdag istället.
 
Idrotten var rolig. Körde på för fullt som vanligt, de är ju bara så underbart!
 
Sen hände inge roligare under dagen! Men jag är glad över den. Speciellt över just den speciella saken, happienss<3
 
Nu har jag vart inne ett tag. Har ridit Dante, mer om de kommer!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: