Pluggar och nördar

Dagen har vart väldigt bra! Skolan barndom vanligt, jobbat ifatt mig i Tyskan. Haft 2 timmars håltimma och chillat runt. Känns bra i skolan nu! Bara tre veckor kvar. Wiiie!!!

Red Ut Dante med mamma och Casper idag. Blev den långa rundan. Flög av två gånger. Båda gångerna var när han brallade iväg. De är super svårt att sitta kvar. Så ena gången fick jag känna på gräs andra gången grus. Argh var lite småsur men de gick och han var pigg och glad. Provade nya bettet (två delat med skänklar) funkade bra! Ska fortsätta rida på de ett tag sen får vi se om de funkat som de ska. Vi travade en bra bit och jag bara njöt av traven han hade. Den hästen har ett otroligt steg.

Nu har jag kollat klart på New Girl säsong 2 och jag bara hoppas de kommer en Trea. Såå bra!! Snart är även how i met your mother slut... Hela serien är på nålar just nu och jag kan bara inte vänta!

Nu ska jag plugga historia, inte lika kul. Men men de måste göras :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: