Dagens resultat

90 cm
 
Gud va tittig och nervös.Hela hon gick på spänn. Jag kände på framridningen att hon var på lite humör idag. Så jag vågade samtidigt inte säga till henne för mycket för då blir hon ju otroligt sur. Men hon hoppade bra på framridningen. Sen när vi skulle gå in så var de redan en stissig häst där inne som inte ville precis som ryttarn ville. Så Divina blev lite orolig också. Så först så trav hoppa hon första hindret och sen gick hela banan med att hon var lite spänd, hoppade men tog gärna i för mycket och lyssnade inte så bra på mina skänklar. Men ah runt gick de. Förutom på ett hinder som var på en linje. De kluriga var att de inte stod rakt utan var lite knykt. Och de funkade inte för Divina. Utan hon stoppade två gånger sen la dom ner hindret. Då gick de. När hon blir sån kan jag inte säga ett skit. Utan hon blir totalt kontaktlös och bara bestämmer sig för att de inte ska gå, Så typiskt ston... 
1m
 
Här var de bättre. Tog en 110 oxer innan vi gick in och ja där flög hon som ingenting. Så där gick de bättre. Nu var de mer rakt fram och vilja. Var lite tittig på oxern först men hoppade. Sen så rullade hela banan på. Högt över var hon och de var ett bra sug i henne. Så de var ju nemas problemas!
 
 
Nästa helg blir de 1 m och 110. Ska köpa ett nytt bett åt henne som är något starkare än de hon har nu. Red på de på senaste Mats träningen och då gick hon som en klocka. Nu blir de gärna att hon älgar på. Och jag har inget att säga till om de.











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: