Divina Nybro 17/11

1m
 
De gick över förväntan. Jag var helt klart inne på att hon skulle vägra och ha sig. Men hela ritten rann på som vatten. Jag la henne fel en gång vilket gjorde att hon drog md sig en bom. Men annars var hon så sjukt taggad och sög åt sig hindrerna. Allt som var väldigt färgglatt och sånt sket hon i. De ända hon brydde sig om var att få hoppa. och hon hoppade högt och kraftfullt. Jag hade svårt att hänga med ibland. De var verkligen hur kul som helst. När vi kom ut från banan bara log jag upp till öronen. De var en så rolig känsla att hoppa henne. Och hon skonade min arm, hon var inte alls stark eller dragig. Nästa vecka får Dante vila från hoppträningen då Mats ville att vi skulle träna själva hemma ett tag. Så de blir Divina jag tar med mig. Nästa helg blir det två starter på 90 cm och 1m.
 
Åh vad jag har saknat att komma ut, de är verkligen hel kul!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: