Hemma sent

Kom hem för cirka en timme sedan. Har haft en riktigt bra dag. Först mycket handla med mina klasskamrater och flera timmar på stan. Sjukt trevligt sällskap och jag hittade mycket trevligt. Åt mycket (som vanligt) och tiden rann iväg. Sen stannade jag kvar i stan medans dom andra tog bussen hem. Carro kom och hämtade mig, vi åkte en stund till KBF mötte upp några av Carros vänner och pratade. Riktigt roliga och härliga. Alla var trevliga och dom vuxna hälsade på mig glatt. De gör en verkligen glad :) åkte sedan hem till Carro och kollade på film. Åt glass och bara hade de trevligt. Sa inte mycket men de är de bra med Carro, de är inte en obekväm tystnad utan en skön och naturlig. 

Åkte sedan hem vid 10. Jag uppskattade verkligen att få tillbringa några timmar med Carro. Jag gillar henne skarpt och trivs mycket i hennes sällskap. Hon har attityd och personlighet som jag trivs med. Hoppas på att få träffa Chuckis lite nästa gång vi ses också. 

Nu ska jag sova för jag har tidigt tandläkaren besök. Ha de





Postad: 2013-11-29 Tid: 00:44:34

Det blir snart en nästa gång :D::D

Svar: Ja de måste de, en längre stund helt klart ;)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: