Älskade

Idag kommer eller rättare sagt ikväll kommer Bella. Har varit ifrån henne i 5 dagar och nu kör hon på en helv vecka hemma hos mig. Super kul ska de bli eftersom hon är min bästa vän och jag har alltid roligt med henne.
 
Imorgon kör vi på marknadsröj, ska jobba där hela dagen och stå i ända till kl 2 på natten. Gissar att de kommer bli kallt osv, men de ska bli så kul också. Nästan hela högstadiet kommer och även några gymnasie elever.  Bella ska bara få hänga med, träffa ett par goa smålänningar och fatta hur jag har de :) Ska bli kul att se hennes reaktion!
 
Nu ska jag ut till mina två otroligt feta hästar. Jobba jobba säger jag bara, Dante går fullt ut nu varje pass och Casper skrittas bara och travar några steg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: