Vänner

Ohh vad glad jag är över att ha mina vänner. Igår köpte mina vänner alla tillsammans en present till mig och jag blev så rörd. En tröja där de stod "söt men livsfarlig (sara) " DOM hade köpt den för sina egna pengar till mig. De får mig bara att förstå hur mycket jag älskar dom. Världens bästa säger jag bara. Om ni läser detta, ta åt er. Ni är dom som får mig att le i vardagen och jag kan vara mig själv med er. Alla igår som var i mitt sällskap, tack för att ni finns.
 
Igår var de annars ganska bra. Lite segt men helt ok. Bella fick upp ett ragg bara så där. Hahaha snacka om att skåningar har flow. Åkte hem vid kl 11 pga att vi var på väg att somna stående. Nellie följde med hem och sov med Bella och mig. Har saknat henne som bara den.
 
Lite möra idag men helt ok annars. Nellie åkte hem tidigt för att hinna rida. Vi träffas på onsdag igen så de blir ju förträffligt! Nu idag blir de lugna puckar, mina kära Alice kommer hem idag. Har saknat henne också,
flera månader sen jag träffade henne. Bella ska få äran att rida Divina och jag ska rida min damp. Idag ska de gå säger jag bara, ska sätta en kortare martingal på honom och jobba som in i helvete. Ska be mamma filma också.
 
Vi har lite andra saker på g så mycket i bloggen kommer i veckan. Stay tunded
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: