Läget

Ja jag är ledsen, ja jag är uppgiven men samtidigt jäkligt glad. Ja de låter säkert jätte knäppt, vara glad över att ens häst är halt?
 
Men nu ska ni få höra, de är så att Casper inte har varit sig själv. De har inte varit kul att hoppa. Att tvinga över honom, att börja få känslan av att 1 m är svårt. Att inte känna någon glädje i honom. Att vara tvungen att spöa honom över hindrerna. De är inte den känslan man letar efter. 
Jag är glad för att vi hittade ett fel, jag vet inte vad jag skulle ha gjort om de bara hade varit humöret. Att han bara hade gett upp och tröttnat. Snackat om en smäll på käften. 
 
Att veta att han har haft ont löser så mycket... Nu är planen bara att han ska bli frisk och komma tillbaka på banan starkare än någonsin. De får ta vilken tid som helst... Vi ska sätta dom där nollorna.Jag lovar er. Nu ska jag bara ha de mysigt med min ponny. Långa promenader och mysiga stunder tillsammans. Sen ska vi långsamt starta igen. Jag vill inte planera ett skit just nu. För jag blir bara besviken om de tar längre tid än planerat. Utan detta får tiden reda ut. 
 
Han betyder allt för mig, jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår. Han är mitt allt, mitt liv. Sen får de ta vilka tävlingar som helst. De kommer flera tävlingar men de kommer fan inte fler ponnyer som denna. 
 
Nu får jag chansen att lägga ner MASSA energi på Dante... De ska bli kul :)
 
Jag håller verkligen tummarna för alla ryttare i ljungby i helgen och även dom på hemma planen! Ett speciellt lycka till, till Carro som peppade och tröstade igår. Guldvärd är hon<3 Även Nellie som ska starta MHPC finalen, du vinner detta! :)
 
jag ska tillbringa tid med mina sjuka ponny! 
 
 
Postad: 2013-09-18 Tid: 17:58:42

Vilken fin blogg! Dock tråkigt med din ponny, hoppas han blir bra snart!
kram, http://charlottakarlssons.blogg.se

Postad: 2013-09-18 Tid: 17:58:42

Det där hände min ponny också, han vart halt på båda fram vilket gjorde att man inte så att han var halt, men vart bara motvillig. Han fick vila och sprutor en månad sedan vara han som en helt ny häst, aldrig gått bättre! Så håll modet uppe!

Kram jessica

http://jessica-hast.blogspot.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: