Matsträning 3/9

Ännu en bra träning. En super fin känsla, lydig och lugn. Hoppade stor och fint. Vi hoppade mycket snett (omhoppningsvängar) och bara hålla koll på våra händer och vägar. Casper klarade allt super fint, de var bara jag som höll han för mycket då jag var för noga. Så då hoppade han väldigt långsamt och rakt upp och ner. Fick ta om de och då hittade jag rytmen.
 
Ibland när de blev att jag missade skänkeln på ett av dom snea hindrerna så stannade han. Men allt var mitt fel där, för han hoppade jäkligt fint över sen. Hoppade sedan en kombinationslinje på 1m-105 för att sedan vända upp mot ett 105 hinder. Inget svårt. Men jag blev! Små stressad på linjen och gjorde fel. Och då blev jag arg på mig själv. Efter tredje gången gick de strålande, fick massa beröm från Mats att vi har utvecklats så himla fint tillsammans och att de bara blir bättre och bättre. Älskade ponny<3 På torsag blir de träning med Dante hos Mats, ska bli spännande att se. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: